- Корпоративні події
- Великі свята.
- Презентації – лончі нових продуктів, прес-конференції.
- Виставки.
- Інші особливі приводи (поїздки за кордон, тури тощо) Нестандартні івент-проекти.
- Experiential проекти (pop-up stores, experiential centers).
- Усі види національних акцій.
- Дегустації, семплінги, Hard sell, подарунок за покупку.
- Консультації у роздрібних ТТ.
- SMS акції та мобільний маркетинг.
- Нестандартні активності споживчого маркетингу.
- Партизанський маркетинг (аmbient медіа, WOM та маркетинг чуток, флешмоби).
- Розробка комплексних програм просування товару у торгівлі.
- Програми лояльності до торгівлі.
- Розробка стандартів мерчандайзингу. Аутсорсинг мерчандайзингу.
- Розміщення POSM.
- Нестандартні активності торгового маркетингу.
- Комплексне рішення для лінійного роздробу.