Додаток для знайомств Badoo запустив нову провокативну кампанію, щоб підтримати всіх жителів Великобританії, які уникали статевих відносин під час карантину.
На честь таких героїв в період світової пандемії вони створили ряд рекламних принтів.
Лондонська рекламна агенція The Romans, яка розробила кампанію, співпрацювала з ілюстратором Алісою Скіннер, щоб створити серію кольорових ілюстрацій з яскравими слоганами на кшталт «Хочете отримати задоволення – зробіть це самі», «Стримайте свої бажання – задовольніть себе самі» і «Зберігайте спокій та продовжуйте мастурбувати».
У додатку для знайомств опитали 1001 людину віком від 18 до 50 років і з’ясували, що 70% респондентів хвилюються через другу хвилю Covid-19. Саме це змусило їх залишатися вдома якомога довше. Опитування також виявило, що три чверті самотніх людей взагалі не мали статевих відносин під час карантину.
Маркетинговий директор Badoo у Великобританії Наташа Бріфель зазначила: «Ми помітили, що користувачам вдалося налагодити чимало міцних зв’язків під час карантину, коли усі залицяння могли бути лише віртуальними. Саме тому, ми хотіли підтримати їх та заохотити залишатися дружніми один до одного, спілкуватися, зустрічатися і налагоджувати зв’язки чесно і безпечно, коли їм це зручно».
Кампанія з’явиться на біл-бордах і постерах по всьому Лондону, а також на сторінках Badoo у соціальних мережах.
По матерілам sostav.ua