Провідна європейська платформа для замовлення поїздок Bolt і креативне агентство BBDO Ukraine запустили спільну кампанію. Її мета ― закликати пасажирів більш свідомо ставитися до своєї безпеки і пристібатися одразу після того, як вони сіли в машину.
Безпека життя іноді залежить від простих речей. Наприклад, від уважності при переході через проїжджу частину, від усвідомленої поведінки на дорозі, від пристебнутого ременя безпеки в авто. Пристебнути ремінь ― нескладна дія, але багато хто забуває або лінується пристібатися.
За даними ВООЗ, застебнутий ремінь безпеки міг би врятувати життя до 50% жертв ДТП зі смертельними наслідками. Щорічно в Україні можна було б уберегти життя більше тисячі осіб, якби 90% водіїв і пасажирів авто пристібалися. Згідно з даними всеукраїнського дослідження, яке провели ГО «Vision Zero» і Центр демократії та верховенства права в рамках кампанії «За безпечні дороги», рівень використання ременів безпеки в Україні серед водіїв становить усього 24,4%.
Як змусити неуважну людину звернути увагу на ремені безпеки в авто? Це можна зробити за допомогою музики. Агентство BBDO Ukraine вирішило нагадати про важливість використання ременів безпеки та залучило до проєкту компанію Bolt.
У рамках проєкту містом їздило авто Bolt зі спеціальною системою. При подачі авто в салоні грала музика, стилізована під шансон. Композиція була написана спеціально для цього проєкту. Вона втілила в собі всі риси музики, що зазвичай дратує пасажирів в авто. Щоб її вимкнути, пасажиру потрібно було пристебнутися. Водночас пасажир із будь-якого сидіння в автомобілі міг бачити інструкцію для вимкнення музики. Усе просто: «Врятуйте вуха ― пристебніть ремінь безпеки».