Такі вже реалії 2020 року: картонні фігури займають місця вболівальників на трибунах стадіонів, в той час як спортивні команди намагаються дотримуватися соціального дистанціювання. І пивний бренд Bud Light вирішив обіграти цю ситуацію у своєму новому відео.
Головний герой рекламного ролика від пивного бренда Bud Light є просто-таки втіленням духу нашого часу. Навіть якщо рухається він дещо… картонно.
Це кумедне відео було створене агенцією Wieden + Kennedy New York та режисером Девідом Шейном (David Shane) з продакшн-компанії O Positive. У ньому картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.
Починаються його пригоди з того, що він тікає зі стадіону, злякавшись живої людини (тобто одного з працівників). Його наліплює на лобове скло автобуса, по ньому пробігаються десятки ніг перехожих, і він ледве не відлітає в паперовий рай, коли опиняється в кузові сміттєвоза. Але, на щастя, картонний вболівальник дуже своєчасно випадає з машини перед будинком, де (о диво!) живе хлопець, який є його реальним прототипом. Нарешті вони можуть подивитися матч за пляшкою пива (реальною та картонною, відповідно).
Чувак є просто фотографією в людський зріст з одного боку і шматком білого картону – з іншого. Він тупцяє містом, рухаючи самими лише ногами. Але в цьому-то й суть!
Так, його зішкрібає двірником з лобового скла, а потім він опиняється серед сміття, але, зрештою, вболівальникам «Нью-Йорк Джаєнтс» не звикати до страждань та розчарувань.
Гумор та сюрреалізм
Такий підхід до рекламного відео спрацьовує саме тому, що картонний вболівальник є не надто реалістичним. Якби ця картонна фігура була більш схожою на людину з плоті та крові, гумор ситуації був би великою мірою втрачений (а картонні ноги не шкрябали б так зворушливо по асфальту).
Що ж до того, що він наприкінці таки знайшов свого двійника, то це цілком можна вважати щасливим завершенням цієї історії.
По матеріалам musebycl.io