В якості протидії тій думці, що електричні автомобілі не такі «круті», як бензинові, гонконзький відділ компанії Mercedes-Benz і агенція Isobar Hong Kong запустили мультисенсорну інноваційну кампанію Electrical Jukebox. Створена в її ході світломузика блискавиць має на меті популяризувати електрокари Mercedes-Benz EQA.
Така демонстрація автомобіля гонконзькій аудиторії вперше сполучила в собі авто, музику та штучно згенеровані блискавки. Штучний інтелект вилучав необхідний саундтрек, після чого ця звукова доріжка транслювалася крізь випромінювачі електричного струму, тобто резонансні кола. Як результат, музика грала у спалахах згенерованих ними блискавиць, створюючи доволі гіпнотичне видовище.
Щоб досягти такого ефекту, креативники задіяли найпопулярніші пісні з міжнародних та місцевих чартів. Штучний інтелект з відкритим кодом обробляв ці треки, проганяв їх крізь синтезатор, а потім грав на резонансних колах.
Важливою частиною цієї кампанії стала також онлайн-взаємодія з аудиторією. Глядачі, які зібралися, щоб подивитися на світломузичне шоу від автомобілебудівника, могли замовити таку ж трансформацію своєї улюбленої пісні. Для цього їм необхідно було відсканувати QR-код, який давав їм посилання на відповідного чат-бота, що приймав замовлення у WhatsApp.
Місцем проведення такої кампанії став великий торгово-розважальний центр.
Кен Ло, креативний директор Isobar Hong Kong, зазначає: «Це було дійсно цікаво — бачити вирази облич нашої аудиторії, коли ми заводили цей музичний автомат. Ніхто, навіть наші продакшн-компанія та креативна команда інхауз, не вірив, що грати музику за допомогою блискавок дійсно можливо. Кожен думав, що то — комп’ютерна графіка з фоновою музикою, аж доки не опинявся буквально за кілька футів від справжніх електричних розрядів».
by