До Всесвітнього дня вторинного використання (Upcycling Day) 24 червня Епіцентр спільно з агенцією Postmen презентували унікальну дизайнерську колекцію сумок. Усі вони виготовлені з банерів першої у світі zero waste виставки — «Леся Українка: 150 імен», яка відбулася ще навесні
Під час створення великих експозицій та івентів використовується чимало матеріалів, які згодом потрапляють у смітник та забруднюють планету. Розробляючи концепт масштабної виставки, присвяченої 150-річчю Лесі Українки, Епіцентр та Postmen вирішили зробити її максимально екологічною та безвідходною. Усі матеріали експозицій були розсортовані та пройшли повторне перероблення, щоби знову потрапити до вжитку.
З банерів виставки, які ще на початку березня прикрашали фасад Українського дому, створили унікальну дизайнерську колекцію сумок — не лише екологічних, але й таких, які навіть через роки нагадуватимуть про виставку, присвячену українській поетесі. Від сьогодні їх можна передзамовити на сайті Епіцентру.
Моделі рюкзаків, тулбегів, шоперів, кейсів для ноутбуків та сумок-«бананок». У кожного предмета — свій унікальний принт, адже вони були виготовлені з різних частин банерів. Колекцію створено спільно з апсайклінговою компанією Re:ban.
Кошти, отримані з продажу сумок, спрямують на підтримку літературно-меморіального музею Лесі Українки в Новограді-Волинському.
«Останнім часом усе більше брендів доєднуються до подібних екоініціатив. «Леся Українка: 150 імен» стала першою у світі zero waste виставкою, і ми переконані, що вона знаменує глобальну тенденцію свідомого та безвідходного споживання. Круто, що в Україні апсайклінг активно просувається. Ми завжди раді долучатися до подібних проєктів», — відзначила СМО “Епіцентр К” з реклами та маркетингу Ірина Шинкаренко.
Серед інших екоініціатив компанії — збір та перероблення вживаних батарейок. Минулого року Епіцентр разом із постачальниками Duracell, VARTA, GP та Hausmark профінансував перероблення близько 60 тонн батарейок на заводі у Румунії.
На креативному фестивалі Ukrainian Creative Stories проєкт отримав: золото Ukrainian Design The Very Best Of в категорії Promotional, DM design; бронзу ADC*UA — Any other in Design та бронзу КМФР — Collaborations & partnerships.
![Share on Facebook Facebook](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/twitter.png)
![Share on Reddit reddit](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/reddit.png)
![Pin it with Pinterest pinterest](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/pinterest.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/linkedin.png)
![Share by email mail](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/mail.png)
![feather](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/icon.png)