Для бренду сосисок “Сімейні” Michurin створили дизайн-комунікацію
Ринок сосисок намагається навернути побільше м’яса у неймінг, стиль та ролики. Це відповідь на занепокоєння людей з приводу складу сосисок. Але така пряма комунікація не вирішує проблему.
Усі мами знають, що сосиски це максимум 80% м’яса, і їх дуже бісить, коли їх переконують у стовідсотковій м’ясистості. Тому в Michurin вирішили відійти від продукту і заспокоювати на рівні емоцій.
Усім відомо про важке мамине життя, яке зазвичай драматизують. Але більше ніж перебільшення проблем, мамі потрібно їх рішення. Тому вона перетворюється на трішечки контрол-фріка, якій завжди потрібен запасний план Б — який відтепер і назавжди ніщо інше як Бащинський.
![Share on Facebook Facebook](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/twitter.png)
![Share on Reddit reddit](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/reddit.png)
![Pin it with Pinterest pinterest](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/pinterest.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/linkedin.png)
![Share by email mail](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/mail.png)
![feather](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/icon.png)