Мережа готелів Hilton відправила своїх офіціантів на курси смартфонної фотографії, щоб вони могли бути відвідувачам ще й за фотографів.
В нашому житті є чимало подій, які варто запам’ятати: річниця весілля, родинні свята, несподівана зустріч у обідню перерву. Але фото, які мали б зберегти цей момент, виходять якісь неоковирні. Ви або робите перекошене селфі, або просите офіціанта сфотографувати вас. От він і фотографує, як уміє. В результаті у когось очі заплющені, когось обрізало, а на задньому плані якийсь сторонній пробігає.
Але чи будуть спогади про подію хорошими, якщо від неї лишилися самі лише погані фото?
З таких міркувань мережа Hilton разом із агенцією TBWA\RAAD і вирішила запустити програму Waitographers, щоб навчити офіціантів на фотографів. Таке підвищення кваліфікації орієнтоване саме на смартфонну фотографію. Після завершення курсів їх випускники отримують офіційний сертифікат.
Очолює цю програму міжнародно відомий ліванський фотограф Роджер Мукарзел.
Офіціанти-випускники програми Waitographers носитимуть на уніформі спеціальні бейджики, щоб відвідувачі Hilton могли одразу побачити, до кого їм звертатися, якщо їм треба зробити фото на згадку.
Перший випуск програми Waitographers складатиметься з 70 офіціантів-фотографів, які працюють в локаціях Hilton в Об’єднаних Арабських Еміратах. Але поступово така програма буде розширена на локації Hilton по всьому світу і згодом стане частиною стандартної підготовки офіціантів цієї мережі.
Гурмей Бахія, віцепрезидент з маркетингу та лояльності міжнародного відділу Hilton, пояснює: «Всі ми любимо робити фото в колі друзів та родини, щоб мати згадку про ці моменти. Але в дев’яти випадках з десяти комусь із нас доводиться лишитися за кадром, щоб зробити фото, або ми незграбно намагаємося зробити селфі, або ж просимо офіціанта чи просто якогось перехожого сфотографувати нас. Тому програма Waitographer і має на меті покращити сервіс Hilton і допомогти відвідувачам зберегти милі їхньому серцю спогади».
by