Для бренду сосисок “Сімейні” Michurin створили дизайн-комунікацію
Ринок сосисок намагається навернути побільше м’яса у неймінг, стиль та ролики. Це відповідь на занепокоєння людей з приводу складу сосисок. Але така пряма комунікація не вирішує проблему.
Усі мами знають, що сосиски це максимум 80% м’яса, і їх дуже бісить, коли їх переконують у стовідсотковій м’ясистості. Тому в Michurin вирішили відійти від продукту і заспокоювати на рівні емоцій.
Усім відомо про важке мамине життя, яке зазвичай драматизують. Але більше ніж перебільшення проблем, мамі потрібно їх рішення. Тому вона перетворюється на трішечки контрол-фріка, якій завжди потрібен запасний план Б — який відтепер і назавжди ніщо інше як Бащинський.
by