Гравцям рекламної індустрії потрібно бути гнучкими, стежити за тенденціями ринку та регулярно тестувати нові канали просування. І хоча частка programmatic реклами постійно зростає, багато брендів і рекламодавців продовжують використовувати обмежену кількість форматів і каналів для ведення своїх рекламних кампаній. Але programmatic не обмежується банерами чи іншими стандартними форматами на сайтах та у додатках.
Експерти Admixer Academy, освітньої онлайн-платформи у сфері управління digital-рекламою, розповідають про три недооцінені, але дуже перспективні канали розміщення programmatic-реклами.
Connected TV реклама
З початком карантину споживання потокових послуг значно збільшилось, що перетворило рекламу на CTV (телевізорах, підключених до інтернету) в один з найперспективніших каналів просування. Тільки в США інвестиції в CTV зросли на 40,6% і перевищили $9 млрд, а у 2021 році майже третину доходів від світової телевізійної реклами буде приносити programmatic.
Розміщення на CTV дозволяє експериментувати зі стилями та форматами відеоконтенту та знаходити той, що залучає аудиторію найбільше. Цей канал просування особливо цінний для брендів, які звикли купувати покази на TV. Якщо класичну ТВ-рекламу після запуску практично неможливо оптимізувати, а результати зрозумілі лише після завершення кампанії, з Connected TV ви зможете миттєво стежити за аналітикою і покращувати креативи в процесі.
Зовнішня цифрова реклама
Digital Out Of Home, або DOOH активно розвивається, а programmatic спрощує і прискорює покупку зовнішньої реклами. Якщо раніше замовлення на розміщення реклами планувалися за тижні, тепер цей процес займає кілька годин. За допомогою DOOH рекламодавець розміщує оголошення в конкретних точках міста і навіть задає параметри показу при виконанні певних умов. Наприклад, зниження температури. При цьому запуск та налаштування реклами відбуваються в режимі реального часу, а оплата списується за кожен фактичний показ.
DOOH дозволяє рекламодавцям працювати з різними креативами в залежності від налаштувань таргетингу, надає широкіможливості для впровадження інновацій та креативних ідей, а також підсилює ефективність інших каналів у крос-медійних кампаніях.
Programmatic аудіореклама
В останні роки спостерігається стрімке зростання популярності аудіоконтенту, значною мірою — завдяки карантину. За даними eMarketer, у 2021 році в США 16,5% digital-радіореклами транслюватиметься за допомогою programmatic, а до 2022 року ця цифра досягне 21%. Водночас витрати на рекламу в подкастах можуть досягти $1 млрд вже до кінця 2021 року.
За допомогою технології programmatic можна розміщувати рекламу на платформах відомих паблішерів, таких як SoundCloud, Google, Pandora, Spotify, і охопити screen-free аудиторію. Крім того, в аудіоформаті не існує adblock сервісів чи можливості пропустити оголошення. Ще одна перевага programmatic аудіореклами — додаткові можливості таргетингу за жанрами та нішами. Наприклад, фінтех-компанія може розмістити рекламу в подкасті про фінансове планування та охопити зацікавлену аудиторію.
by