Пропонується новий алгоритм розміщення зовнішньої реклами

22 лютого 2016 року рограма Usaid «Лідерство в економічному врядуванні» (лев) за круглим столом збере всі зацікавлені сторони, щоб представити пропозиції щодо законодавчого врегулювання проблем зовнішньої реклами.

Експерти Програми USAID ЛЕВ пропонують механізми розміщення зовнішньої реклами, що дозволять ліквідувати невизначеність порядку видачі дозволів на розміщення, корупційні ризики, хаотичний характер розміщення об’єктів тощо.

Круглий стіл відбудеться у приміщенні Українського кризового медіа-центру (Український дім, Київ, вул. Хрещатик, 2) о 12:30.

До участі у круглому столі «Реклама і вивіски: як впорядкувати хаос» запрошені представники профільних бізнес-асоціацій операторів зовнішньої реклами, Міністерства економічного розвитку та торгівлі, народні депутати, представники органів місцевого самоврядування з різних областей України. Програма USAID ЛЕВ представить пропозиції щодо законодавчого врегулювання проблем зовнішньої реклами, які були зібрано з регіонів та опрацьовано експертами програми, а також альтернативні бачення.

Експерти Програми USAID ЛЕВ пропонують механізми розміщення зовнішньої реклами, що дозволять ліквідувати невизначеність порядку видачі дозволів на розміщення, корупційні ризики, хаотичний характер розміщення об’єктів тощо.

Спікери:

Любомир Чорній – старший експерт Програми USAID ЛЕВ;

Олександр Пліва – залучений експерт Програми USAID ЛЕВ;

Оксана Поліщук – виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України;

Валерій Прокопець – заступник директора Департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку та торгівлі;

Богдан Мосунов – представник Асоціації рекламістів Сумщини.

За матеріалами прес-релізу

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather