Цього року SMART Marketing знову допоміг, разом з Кока-Кола Беверіджиз Україна, зробити Київ чистішим, запрошували блогерів та лідерів думок щоб популізувати ідею плогінгу.
21 вересня у Всесвітній день прибирання співробітники “Кока-Кола Беверіджиз Україна” та METRO Україна взяли участь у плогінгу #СвітБезВідходів, який відбувся у Гідропарку в місті Києві. За півтори години еко-пробіжки 65 волонтерів зібрали 387 кг сміття, яке відсортували і відправили на переробку.
Плогінг — нова еко-ініціатива, яка набирає популярності у всьому світі. Вона поєднує біг та збирання сміття. Ідея доволі проста — на вранішню пробіжку міськими вулицями або парковими стежками варто просто взяти із собою пакет та прибрати сміття, яке помітиш на своєму маршруті. Сам термін «плогінг» народився у Швеції та складається зі шведського «plocka upp», тобто «підбирати», та англійського jogging — біг підтюпцем.
Плогінг — це один з найпростіших способів зробити свій внесок у збереження навколишнього середовища і на власному прикладі довести, що світ без відходів можливий.
by