AB InBev представляє новий маніфест у рамках боротьби із COVID-19

У ці складні часи мета AB InBev «Об’єднувати людей, щоб зробити світ кращим» (Bringing People Together for a Better World) залишається як ніколи актуальною.

В рамках боротьби із COVID-19 компанія представляє маніфест «Разом на відстані» (Together at a Distance), спрямований на підтримку локальних спільнот і бізнес-партнерів.

Маніфест «Разом на відстані» (TAD) призначений для поширення у соцмережах. Окрім того, AB InBev закликає усіх учасників і зацікавлені сторони підкріпити загальний меседж додатковими постами, що демонструють реальні дії у боротьбі з COVID-19. Такими діями можуть стати виробництво дезінфектора для рук, постачання води, забезпечення логістики для особливих потреб, передання масок та обладнання. Для постів і повідомлень у рамках цієї кампанії AB InBev розробила спеціальні хештеги: #TogetherAtADistance #РазомНаВідстані.

Маніфест TAD буде доступний у корпоративних профілях AB InBev, як у глобальному, так і в локальних, а також на сторінках інфлюенсерів і співробітників компанії. Окрім цього, учасниками кампанії стануть 4 глобальних бренди — Budweiser, Corona, Stella Artois і Michelob Ultra — та локальні. AB InBev закликає приєднатися й інших, зокрема, сторонні агентства та партнерів.

Пам’ятайте: ми пройдемо через це разом, навіть перебуваючи на відстані. Приєднуйтеся до боротьби із COVID-19 під хештегами #TogetherAtADistance #РазомНаВідстані.

За матеріалами прес-релізу

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather