Час підводити підсумки грандіозного туру Івана Дорна RANDORN, партнером якого став Король пива – легендарний бренд BUD.
Концертний тур на підтримку нового лонгплея RANDORN розпочався 27-го лютого у Харкові. 1-го березня Дорн відіграв у Дніпропетровську, 3-го березня в Одесі, 6-го березня у Львові. Завершився тур гучним концертом у Київському Палаці Спорту 9-го березня.
На правах офіційного партнера RANDORN TOUR, BUD порадував усіх прихильників якісної української музики, стильними футболками туру, чарівними BUD girls, бренд-волом та зручною лаунж зоною в компанії з улюбленим пивом BUD.
Представлення ТМ BUD упродовж всього концертного туру RANDORN здійснила команда SMART Marketing.
![Share on Facebook Facebook](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/twitter.png)
![Share on Reddit reddit](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/reddit.png)
![Pin it with Pinterest pinterest](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/pinterest.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/linkedin.png)
![Share by email mail](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/mail.png)
![feather](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/icon.png)