Австралійський офіс компанії Suzuki оголосив, що він настільки впевнений у своїх автомобілях та у тому, яке враження ті здатні справити на людей, що готовий запропонувати оригінальну промокампанію. В якості тест-драйву вони пропонують потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.
Запуск цієї нової кампанії від платформи For Fun’s Sake та агенції Deloitte Digital супроводжувався рекламним роликом. У ньому можна було побачити, як продавець супроводжує потенційних клієнтів до автосалону конкурентів. (Назву салону розмито, але уважні глядачі можуть вгадати тут камінець у бік Kia.)
Роб Розенгартен (Rob Rosengarten), заступник менеджера з маркетингу, пояснив: «Наші дослідження показали, що з 10-ти людей, які спробували тест-драйв Suzuki, 7 дійсно куплять саме цю марку автомобіля. Тобто, хоча така кампанія може на перший погляд здатися доволі небезпечною для нас, насправді вона виявилася найменш ризикованою з усіх наших кампаній».
Кампанію запустили два тижні тому, щоб випробувати цю ідею. І за цей час, усім на диво, онлайн-реєстрація на тест-драйв виросла на 84%, якщо порівняти з тим самим періодом минулого року. Тож можна сказати, що тест-драйв до конкурентів успішно пройшов свій власний тест-драйв.
Подражнити конкурентів
А Метт Лоусон (Matt Lawson), старший креативний директор Deloitte Digital, зазначив: «Так, автомобілі Suzuki мають на собі цінник. І це не може не колоти очі, коли потенційні покупці заїжджають на них до автосалону конкурентів. Таким чином вони виконують ще й роль пересувних білбордів. Такий собі троянський кінь автомобільного світу. Але ми вважаємо, що необхідність покермувати “білбордом” Suzuki — то не така велика ціна за можливість отримати тест-драйв “два в одному”».
by