Проєкт до Дня матері ювелірний бренд SOVA ініціює вже третій рік поспіль. У SOVA впевнені: кожна мама особлива в очах своєї дитини. Саме так виник комунікаційний слоган «Кожна мама особлива!» та народилася ідея втілити дитячі портрети в ювелірних прикрасах.
У цьому році бренд запропонував мамам завантажити фото малюнка свого малюка на sovajewels.com та взяти участь у розіграші персоналізованого кольє. Для 6 переможниць, яких визначили випадковим методом, арт-команда SOVA розробила унікальні кольє, створені за мотивами дитячих витворів.
Як побудували комунікацію під час карантину, про деталі реалізації розіграшу й результати проєкту ділиться маркетингова команда SOVA.
Спочатку механіка розіграшу повинна була привести клієнта в офлайн магазини. Але карантин вніс свої корективи, і проєкт було повністю переорієнтовано в digital.
“Для нашого бренду День матері завжди був дуже важливим емоційним інфоприводом, а в умовах, коли всі вимушено сидять вдома, ми розуміли, що цей проєкт може стати додатковою нагодою провести час зі своєю сім’єю. Тому ми не стали відмовлятися від ініціативи та оперативно адаптували всю механіку в онлайн”, — коментує Анна Коваль, директор з маркетингу та роздрібних продажів компанії SOVA.
На етапі підготовки проєкту на сайті sovajewels.com було створено лендінг конкурсу та анімаційний ролик для промо.
“В умовах карантинних обмежень ми не мали змоги створити відео або фотоконтент, щоб анонсувати проєкт. Але ми знайшли альтернативне рішення — підготували повністю анімований ролик. Було не просто в хронометраж 30 с. вмістити й концепт ідеї, й механіку конкурсу. Нам було дуже важливо передати емоційну складову інфопривода Дня матері та при цьому зберегти стилістику бренду SOVA. Тому кожен образ, кожна деталь були підібрані з максимальною увагою. Наприклад, ми переглянули десятки мультиків, щоб закадрові голоси мами та дитини відповідали нашим очікуванням. І ми раді, що такий підхід відгукнувся аудиторії — за підсумками проєкту ролик набрав понад 205 000 переглядів“, — ділиться деталями підготовки проєкту Кристина Башлій, маркетинг менеджер SOVA.
Просування “Кожна мама особлива!” тривало впродовж місяця. Команда SOVA залучила такі канали комунікації, як соціальні мережі бренду, блогерів, ЗМІ, email маркетинг, а також банерна й таргетингова реклами.
Основою PR-підтримки розіграшу став спільний спецпроєкт SOVA і The Village Ukraine із залученням блогерів та інфлюенсеров, за підсумками якого показники залученості аудиторії вийшли на 47% вище, ніж прогнозувалося спочатку.
У рамках проєкту Таня Прентковіч (блогерка, засновниця мережі закладів Tiger і діджитал-агенції PRentkovych agency), Валерія Толочина (маркетинг директор INTERTOP Ukraine), Катя Сільченко (дизайнерка бренду the COAT by Katya Silchenko) і Наталія Каменська (дизайнерка і співзасновниця бренду Gunia project) розповіли, за що люблять материнство та показали малюнки своїх дітей. На підставі цих витворів арт-команда SOVA для всіх героїв проєкту розробила кольє.
Крім спецпроєкту до PR-супровіду розіграшу входила розсилка прес-релізу медіа.
“Загальне охоплення опублікованих матеріалів у ЗМІ складає близько 80 тис. контактів. На старті проєкту ми розраховували отримати більше охоплення. Але, на жаль, в умовах карантину багато медіа не могли нас розмістити на некомерційній основі в силу об’єктивних причин. І ми дуже вдячні тим ресурсам, кому відгукнулася ідея проєкту, хто зміг нас підтримати!”— дає коментар прес-служба SOVA.
Також були застосовані соціальні мережі бренду, які забезпечили охоплення до 1,5 млн контактів. Паралельно проводилась комунікація з блогерами на некомерційній основі. Більше 20 блогерів різної величини, від 6 тис. і до 3,5 млн фоловерів, підняли на своїх сторінках тему Дня матері та підтримали проєкт “Кожна мама особлива!”. Такий інструмент дозволив створити навколо конкурсу UG контент не тільки з боку блогерів, а і їх аудиторії: підписники активно залучалися до розіграшу, публікували малюнки своїх дітей та відмічали профіль SOVA.
“Проєкт «Кожна мама особлива!» є абсолютно некомерційною ініціативою. Для нас головними показниками були – охоплення та кількість завантажених малюнків. І результати нас приємно здивували. Ми набрали понад 4,5 млн загального охоплення та 1211 завантажених малюнків на сайт. В умовах самоізоляції і практично повної відсутності бюджету, ми вважаємо, що це відмінні показники, і що вся команда спрацювала максимально ефективно!” — підсумувала Анна Коваль.
За матеріалами прес-релізу