МАМІ-2018: правління, плани, перспективи

Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) сформувала Правління на 2018-2019 роки та погодила плани на найближчий рік.

У 2018 році МАМІ, як і завжди, буде проводити щорічні проекти: цінові дослідження, прогнози розвитку ринку маркетингових сервісів та рейтинги агентств. Стандартизація галузі, впровадження справедливих і прозорих правил для всіх учасників ринку – одна з ключових завдань Асоціації.

Особлива увага — освітнім програмам. В рамках навчальних курсів з КНЕУ і Могилянкою буде організовувати стажування успішних випускників в агентствах-членах МАМІ. Для учасників ринку на цей рік заплановані сесії з оглядом світових трендів та інновацій, нові теми — промоутери покоління Z і розвиток сучасних навичок у співробітників 21 століття. 

Буде створена нова інформаційна платформа для учасників Асоціації для обговорення гарячих тем, нових технологій, проблем і рішень, інсайтів і фідбеків. З клієнтами і партнерами з суміжних галузей намічені зустрічі, мета яких — розвиток діалогу та нових ідей, підвищення ефективності співпраці.

Цього року оновлений склад Правління МАМІ на 2018-2019 роки:

  • Голова Правління: Наталія Морозова, CEO Havas Group Ukraine,
  • Заступник голови Правління: Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine,
  • Аліна Фролова, партнер RAM Group,
  • Наталія Боярчук, CEO Adsapience,
  • Марія Дахлалла, CEO All Motion Group.

У кожного з членів Правління свій багатий досвід, своя місія і бачення розвитку Асоціації. Буквально в декількох словах — коротке резюме і Програма членів Правління.

За матеріалами прес-релізу

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather