Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) сформувала Правління на 2018-2019 роки та погодила плани на найближчий рік.
У 2018 році МАМІ, як і завжди, буде проводити щорічні проекти: цінові дослідження, прогнози розвитку ринку маркетингових сервісів та рейтинги агентств. Стандартизація галузі, впровадження справедливих і прозорих правил для всіх учасників ринку – одна з ключових завдань Асоціації.
Особлива увага — освітнім програмам. В рамках навчальних курсів з КНЕУ і Могилянкою буде організовувати стажування успішних випускників в агентствах-членах МАМІ. Для учасників ринку на цей рік заплановані сесії з оглядом світових трендів та інновацій, нові теми — промоутери покоління Z і розвиток сучасних навичок у співробітників 21 століття.
Буде створена нова інформаційна платформа для учасників Асоціації для обговорення гарячих тем, нових технологій, проблем і рішень, інсайтів і фідбеків. З клієнтами і партнерами з суміжних галузей намічені зустрічі, мета яких — розвиток діалогу та нових ідей, підвищення ефективності співпраці.
Цього року оновлений склад Правління МАМІ на 2018-2019 роки:
- Голова Правління: Наталія Морозова, CEO Havas Group Ukraine,
- Заступник голови Правління: Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine,
- Аліна Фролова, партнер RAM Group,
- Наталія Боярчук, CEO Adsapience,
- Марія Дахлалла, CEO All Motion Group.
У кожного з членів Правління свій багатий досвід, своя місія і бачення розвитку Асоціації. Буквально в декількох словах — коротке резюме і Програма членів Правління.
За матеріалами прес-релізу
by