METRO закликає українців підтримати ресторани у новорічний період, замовивши у них святкові страви

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розпочала масштабну інформаційну кампанію для підтримки бізнесу своїх HoReCa-клієнтів у новорічний період в умовах карантинних обмежень. Ініціатива #ЗамовЩобПідтримати триває з 8 грудня 2020 р. по 8 січня 2021 р. в усіх містах присутності METRO в Україні

«Замовляйте в ресторанах – святкуйте вдома», закликає своїх клієнтів METRO Україна в рамках ініціативи #ЗамовЩобПідтримати. Наприкінці цього складного року стресів та переживань, замовлення святкової вечері з найближчого ресторану допоможе не тільки порадувати близьких смачними стравами, але й допоможе підтримати сферу гастрономії, яка дуже постраждала від наслідків глобальної пандемії.

Інформаційна кампанія, що реалізується в рамках глобальної ініціативи METRO AG, має на меті підтримку закладів ресторанної індустрії та допомогу в залученні нових клієнтів. METRO бере на себе функцію комунікації, щоб розповідати людям по всій країні про ресторани поруч з ними та заохочувати їх замовляти готові страви додому, щоб подарувати собі святковий настрій, а своїй кухні – відпочинок на свята.

«Багато ресторанів зараз бореться за своє виживання. Через карантинні обмеження та загальне відчуття невизначеності і страху, майбутнє на найближчі місяці для наших HoReCa-клієнтів виглядає не надто перспективним. Саме тому, за допомогою цієї ініціативи METRO хоче підтримати своїх клієнтів в Україні та в усьому світі, – коментує Тіно Цайске, генеральний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – За допомогою цього проекту ми хочемо, щоб якомога більше наших кінцевих клієнтів скористалися послугами ресторанів, замовляючи у них святкові страви протягом новорічного сезону. Таким чином, навіть в умовах карантину та соціального дистанціювання ми зможемо святкувати, насолоджуючись вишуканими стравами та, водночас, допомагаючи українським ресторанам зберегти свій бізнес. А зекономлений на приготуванні час, якого завжди так не вистачає, ми зможемо приділити своїм рідним та близьким».    

Кампанія передбачає безкоштовне просування понад 300 ресторанів у 26 містах. Рекламна підтримка ресторанам надається за рахунок METRO на digital-майданчиках – спеціальна сторінка на офіційному сайті компанії, банерна реклама, промо у соціальних мережах, на профільних сайтах та пошукових платформах, на партнерських майданчиках, в рамках активностей з блогерами тощо.

МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de

По матеріалам sostav.ua/

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather