Чи здатна частота звуку вплинути на смак пива, посиливши чи послабивши його гіркоту? Відповідь на це запитання спробувала дати агенція AKQA São Paulo, яка розробила для пивного бренду Beck’s цілу рекламну кампанію, яка базується на тій ідеї, що низькочастотні звуки змінюють смак пива.
Основою для цієї кампанії стали дослідження, проведені в Оксфордському університеті. Під час дегустації «піддослідні» слухали треки, зміксовані з частотою 73 Гц рядом популярних бразильських діджеїв, таких як Borato, Badista та Amanda Mussi. І, судячи з реакції учасників експерименту, низькочастотні звуки дійсно зробили пиво гіркішим. А музика в 1046 Гц відновила його початковий смак.
Що ж, якщо метою рекламістів було довести, що пиво Beck’s може бути ще гіркішим на смак, ніж воно є зараз, то їм це вдалося. Молодці!?
Але ідея є дійсно незвичайною, і креативна команда AKQA сподівається, що вона приверне до бренду Beck’s увагу публіки.
Перевірити, як це працює, можна тут. Для цього навіть не обов’язково пити пиво Beck’s чи взагалі пиво. Низькі частоти так само впливають і на смак, скажімо, вина чи кави.
Коли не знаєш, вірити очам чи язику
Креативний директор AKQA Кріс Веллутіні розповідає: «Коли ми озвучили ідею режисерові (Крістіано Трінідаде, він же GOTACX), той, які і більшість людей, поставився до неї скептично. Він не повірив, що це дійсно спрацює. Втім, він вирішив не сперечатися і просто сказав, що краще запросити трохи більше людей для участі в експерименті. Інакше ми ризикуємо не добитися від них тієї реакції, на яку розраховуємо. Але після цього вся команда продакшен-компанії, яка брала участь в зйомках, вирішила перевірити для себе, чи дійсно низькочастотні звуки змінюють смак пива. І вони з великим подивом помітили, що сприйняття гіркоти дійсно змінюється».