Smart Marketing допомогли співробітникам Київської філії та Головного офісу прибрати рекреаційну зону узбережжя Десенки у Києві. З території у понад 6000 м2 волонтери зібрали майже 4 тонни сміття, яке відсортували і потім відправили на повторну переробку. У столиці до екологічної ініціативи компанії доєднався партнер – мережа супермаркетів BILLA, а також вихованці підшефного дитячого будинку «Надія», які вже багато років поспіль беруть активну участь у заході. Окрім прибирання учасники акції також змагалися у фото-челенджі, еко-квесті, виготовленні поробок з пластикових пляшок, а для малечі працювала майстерня еко-творчості.
Варто зазначити, що дану екологічну ініціативу компанія започаткувала ще у 2006 році і вже шостий рік поспіль акція відбувається на національному рівні. За усі роки волонтери компанії зібрали сотні тонн сміття, яке було відсортоване та відправлене на переробку.
Нагадаємо, що Кока-Кола взяла на себе глобальне зобов’язання до 2030 року зібрати та переробити таку ж кількість упаковки, яку компанія доставляє на ринок.
По матеріалам: ua.coca-colahellenic.com.
by