Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством New Strategies Group створили справжню бомбу і вислали її beaty-блогерам.
Спокійно, жоден учасник проєкту не постраждав. Мова йде про креативний прес-пак “Бомба свіжості Syoss” у вигляді справжньої вибухівки.
“Сьогодні недостатньо зробити крутий рекламний продукт. Сучасну аудиторію потрібно дивувати і шокувати. Тому, за запитом бренд-команди Syoss, в ідеї для рекламної кампанії ми зробили акцент на креативній формі і WOW-ефекті при взаємодії з прес-паком.
Ми додали до нього механізм із метафаном, що активувався при першому відкритті. В кожен «відсік» прес-паку вклали сухі шампуні, що мали здетонувати на волоссі блогерів. А зверху вмонтували таймер, що одночасно додавав реалістичності та був потрібен для проведення beauty-експерименту”, – коментує Володимир Чернер, CEO New Strategies Group.
За задумом команди проєкту блогери у відеопостах робили розпаковування прес-паку, розповідали підписникам про продукт, наносили сухий шампунь на волосся і ставили таймер зі зворотним відліком на 24 години. Саме стільки тривало тестування нового продукту під гаслом “+1 день свіжості зі Syoss”.
![](http://mami.org.ua/data/common/images/%D0%A0%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BA2.png)
![](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/12.1.png)
![](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/12.2.png)
![](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/uploads/2020/12/12.3.png)
“Ми поставили перед New Strategies Group конкретне завдання: розповісти про лінійку сухих шампунів, побудувати охоплення силами beauty-блогерів, привернувши їхню увагу за допомогою WOW-ефекту, незвичайної подачі та сторітелінгу.
Коли вони запропонували нам створити справжнє реаліті-шоу у мініатюрі, ми були в захваті. Такий формат набагато цікавіший за стандартні проєкти з блогерами. Наша команда сподівалася на вибухові результати кампанії, і ми їх отримали”, – ділиться враженнями бренд-команда Syoss.
Кампанія тривала протягом місяця в Instagram і охопила 2 млн користувачів замість 1,5 млн запланованих. Таким чином агентство перевиконало KPI по охопленню на 33%! ER склав 8,29%, що більш ніж в два рази перевищує план. За проєкт ми залучили 166 тисяч користувачів, які не приховували своїх вражень у коментарях під публікаціями. Користувачам настільки сподобалася креативна розсилка прес-паків, що всі заплановані KPI`s команда проєкту досягла тільки завдяки публікаціям блогерів без залучення медіа!
По матеріалам mami.org.ua
![Share on Facebook Facebook](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/twitter.png)
![Share on Reddit reddit](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/reddit.png)
![Pin it with Pinterest pinterest](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/pinterest.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/linkedin.png)
![Share by email mail](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/mail.png)
![feather](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/icon.png)