Бельгійський Королівський оперний театр Ла Монне використав епічні кадри бійок депутатів у Верховній Раді для реклами нового театрального сезону.
![](https://sostav.ua/app/public/images/news/2020/06/05/6vfo6dJ8_l.jpg)
У промо-кампанії використовували бійки «свободівця» Ігоря Мірошниченка з колегами-комуністами, а також знамените захоплення Олегом Барною на той момент премʼєр-міністра Арсенія Яценюка в грудні 2015 року.
Кадри бійок з Ради використали на сайті Ла Монне для обкладинки афіші сезону, трейлера, а також для зовнішньої реклами. Слоган нового сезону – Once Upon Now («Одного разу зараз»).
![](https://sostav.ua/app/public/images/news/2020/06/05/f6MLeph8_l.jpg)
У поясненні до кампанії театр зазначає, що людство увійшло у нове десятиріччя, яке може стати періодом політичної та соціальної нестабільності в світі. «Ми не можемо відвернутися від насущних проблем, що стоять перед сучасним суспільством», – йдеться в анотації до сезону, який стартував у березні.
За матеріалами прес-релізу
![Share on Facebook Facebook](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/twitter.png)
![Share on Reddit reddit](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/reddit.png)
![Pin it with Pinterest pinterest](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/pinterest.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/linkedin.png)
![Share by email mail](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/96x96/mail.png)
![feather](https://smartmarketing.com.ua/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/icon.png)