Вони вдома. А ти?

MokCo agency об’єднали 15+ брендів в одній соціально-інформаційній акції.


Як донести меседж до лояльної авдиторії в 46 000 осіб без медіа підтримки? Діджитал-агенція MokCo із закликом до користувачів перечекати карантин вдома створила для своїх клієнтів сторіз, у яких продемонструвала їхні продукти в домашніх умовах.

Участь а ініціативі взяли такі бренди, як: ELDORADO, METRO Cash&Carry, Будуй своє, Ощадбанк, Mitsubishi, Love Beauty and Planet, Галичина, TRESemmé, Mixa, Нова Пошта, Buderus, ARARAT, Jameson, Becherovka, Oriflame, Ahmad Tea London тощо.

Усі сторіз запустили в однаковий час — суботу, зі сторінок різних брендів. На всіх віжуалах — продукти брендів у домашньому інтер’єрі: від йогуртів Галичина в холодильнику і пляшки Jameson на столі до авто Mitsubishi в гаражі. І всюди однаковий меседж: «Я вдома. А ти?»

Результати акції показали, що велика частина авдиторії брендів сприймає свідомі заклики позитивно. І залюбки підтримує з брендом діалог.


Як це було в цифрах?


За матеріалами прес-реліза

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather