З першої хвилини своєї появи на Хрещатику романтична вивіска викликала неабияке зацікавлення киян та гостей міста, які активно публікували світлини універмагу. Фотографії білих двометрових літер ЦЬОМ на рожевому тлі з сердечком, які підсвічуються вночі, заповнили інформаційне поле в усіх соцмережах та надихнули користувачів на створення свого унікального контенту. Нова вивіска стала головним місцем для закоханих та для тих, хто має намір зізнатися у своїх почуттях незвичним чином. Весь тиждень гості універмагу матимуть можливість завітати в ЦУМ, обрати подарунки з приємними знижками, провести романтичну вечерю в одному з ресторанів на шостому поверсі, а також запросити кохану людину на перше побачення в преміум кінотеатр Multiplex.
За матеріалами прес-релізу






