Яким подарункам віддали перевагу українці на День закоханих

Що купували українці своїм другим половинкам на 14 лютого і чим здивували продавців, розповіли аналітики омніканальної мережі побутової техніки й електроніки Фокстрот.

Уже п’ятий рік поспіль абсолютним лідером серед подарунків «на Валентина» у мережі Фокстрот є смартфони: їх дарують як чоловікам, так і жінкам. Аналогічно – другу та третю сходинки рейтингу в подарунках для прекрасної статі займають фени та стайлери; для чоловіків – тримери та бритви.

Цікавий факт №1. З кожним роком подарунки готують все ближче до свята. Якщо 3 роки тому такий шопінг починався за два тижні і основним періодом купівлі були вихідні, що передують 14 лютого, то всі продажі на Love Season 2020 були зосереджені у три дні: з 13 до 15 лютого. Четверте та п’яте місця рейтингу – перша несподіванка. Четверте (у подарунках для нього і для неї) посіли смарт-гаджети – електронні годинники та фітнес-браслети. П’яте – навушники, з найбільшим приростом у бездротових гарнітурах.

«Ми прогнозували значне зростання продажів гаджетів та бездротових гарнітур на день закоханих, але результати перевершили наші сподівання і стали для нас приємною несподіванкою, – зазначив Юрій Поліщук, комерційний директор компанії Фокстрот. – Враховуючи, що основними споживачами даних товарів є молодь, це свідчить, що оновлення Фокстрот помічене споживачами». Шосте та сьоме місце посіли подарунки, які важко класифікувати за гендерними уподобаннями. Так, на шостому місці розмістилися кавові машини: у День закоханих вони показали приріст продажів у 3 рази. А в західному регіоні їх купували співставно з фенами чи тримерами. Сьоме місце – найбільша несподіванка сезону: Sony PlayStation. Чи це новий тренд як альтернатива романтичній вечері чи вибір тих, хто не знайшов собі половинку на цей час, або просто збіг обставин.

Цікавий факт №2. Жінки купують подарунки раніше за чоловіків. Зростання продажів тримерів, бритв та смартфонів чорного кольору почалося 11 лютого. Білі смартфони, фени, стайлери, епілятори та інші товари для дівчат купували ввечері 13 та вдень 14 лютого. З восьмого по десяте місця посіли «прагматичні» подарунки для кухні та оселі, що переважно купували клієнти старшого віку. Проте у всіх таких покупках є особливість: розширений функціонал для полегшення побуту й життя. Так, у блендерах, що посіли восьме місце, – це наявність функції мінікомбайну. Тобто не тільки подрібнення, а й взбивання, нарізка салатів терки та багато іншого. Про переваги мультиварок, що закріпилися на дев’ятому місці, зрозуміло вже з назви. Пилосмоки розташувались на десятому місці і дарували їх у якості другого «помічника» для повсякденного прибирання в родину: легкий та зручний стік, або робот, що самостійно прибирає та грається з котом поки всі на роботі чи школі.

За матеріалами прес-релізу

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather