Зазвичай про таке вино кажуть: Зроблено з душею. У цьому випадку – можна сказати так і про брендинг.
Батько вина
У недалекому 2010 українець Володимир Буячок здійснив свою мрію і заснував винокурню в маленькому селі Гусятин. Ніколи ця місцевість не славилась своїми винними традиціями, поки за справу не взявся батько сімейства, а в майбутньому – бренду крафтового вина Father’s Wine.
Володимир не мав ілюзій. Він створював все для душі, вкладаючи туди цю саму душу. Але сталося диво, і земля подарувала врожай, який став основою для крафтового вина. Слава про якість і смак напою гуляла селами, містами і країнами. У підсумку: вино вигравало престижні нагороди, включаючи важливу перемогу у Відні.
За кінцем – завжди початок
Через 8 років плідної роботи Володимир Буячок несподівано покинув наш світ, залишивши велику спадщину – винокурню. З повною віддачею за справу взялась родина засновника, назвавши компанію символічно: Father’s Wine.
Рідні відчували, що він нікуди не пішов. Тато залишився у серці, у пам’яті, у кожній цеглині їхнього сімейного бізнесу. Сім’я хотіла будь-яким способом і назавжди зберегти пам’ять про улюбленого батька і чоловіка.
Пам’ять не вмирає
Завданням брендингу було: наділити кожну пляшку крафтового вина душею засновника.
Для цього ми створили графічну ілюзію, де (на перший погляд) розрізнені елементи виробництва сплітаються в єдиний графічний ансамбль, який формує обличчя.
Так справа Володимира Буячка буде продовжувати життя на столах справжніх винних цінителів. А кожен ковток напою буде віддавати честь людині, завдяки якій це все стало можливим.