Новий сезон Королівського театру Бельгії рекламують бійками у Верховній Раді

Бельгійський Королівський оперний театр Ла Монне використав епічні кадри бійок депутатів у Верховній Раді для реклами нового театрального сезону.

У промо-кампанії використовували бійки «свободівця» Ігоря Мірошниченка з колегами-комуністами, а також знамените захоплення Олегом Барною на той момент премʼєр-міністра Арсенія Яценюка в грудні 2015 року.

Кадри бійок з Ради використали на сайті Ла Монне для обкладинки афіші сезону, трейлера, а також для зовнішньої реклами. Слоган нового сезону – Once Upon Now («Одного разу зараз»).

У поясненні до кампанії театр зазначає, що людство увійшло у нове десятиріччя, яке може стати періодом політичної та соціальної нестабільності в світі. «Ми не можемо відвернутися від насущних проблем, що стоять перед сучасним суспільством», – йдеться в анотації до сезону, який стартував у березні.

За матеріалами прес-релізу
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather